download

Gleich drei unserer bedeutendsten Objekte feierten 2011 Ihre Eröffnung: der Hort in Petershagen, die Kita Tausendfüßler und die Meierei im Ökodorf Brodowin. Für unsere eigene Werkschau FÜR EINE LANDSCHAFT als auch Messestände schufen wir temporäre Rauminstallationen. Zudem arbeiteten wir mit Künstlern wie Sophie Natuschke, Will McBride, Stefan Hessheimer, Jock Sturges oder Thomas Karsten an formellen Übertragungen. Zugleich stieg unser Interesse maßgeblich an Designobjekten.

Three of our most important objects celebrated their opening in 2011: the after-school care center in Petershagen, the Kindergarten Tausendfüßler and the dairy in the Brodowin eco-village. For our own work show FOR A LANDSCAPE as well as trade fair booths, we created temporary spatial installations. In addition, we worked with artists such as Sophie Natuschke, Will McBride, Stefan Hessheimer, Jock Sturges and Thomas Karsten on formal transfers. At the same time, our interest grew significantly in design objects.